Cvičení doma vás udrží v kondici

Mnoho sportovních a fitness center je kvůli aktuální situaci zavřeno, a tak nám nezbývá než si kondici udržovat v domácích podmínkách.

Možností, jak si doma zacvičit, je mnoho a záleží na nás a také prostoru, která z nich je ta nejlepší. V malé garsonce budeme pracovat spíše s vlastní vahou a drobnými pomůckami, v rozlehlém rodinném domě máme i šanci zařídit si soukromou posilovnu. Tím, že zůstaneme doma, bychom si měli nastavit určité rutiny, které nám pomohou s pravidelností. Tedy nastavit si režim tak, jako bychom nebyli doma. Obléct si sportovní oblečení, připravit hudbu a ideálně i nastavit nějaký pravidelný čas cvičení. Pak už zbývá jen trocha pevné vůle a výběr pohybu, který je pro vás nejpříjemnější a nejvíce vás bude bavit.

      • Cyklotrenažery a rotopedy nezaberou moc místa a můžeme při cvičení sledovat televizi nebo třeba poslouchat audioknihu a přitom počítat ujeté kilometry. Ideální je pevná obuv a legíny nebo kraťasy s tričkem. Procvičíte celé tělo a zlepšíte si kondici.
      • Posilování je doma stejně náročné, jako ve fitness centru, jen vám mohou chybět velké stroje. Přesto si můžete dopřát náročný trénink se zaměřením na určité partie nebo třeba kardio. I do těch nejmenších prostor se vejde sada činek nebo kettlebelů a posilovací guma.
      • Jóga, pilates či další klidnější cvičení je skvělým způsobem, jak zpevnit tělo a naučit se relaxovat. Abyste se cítili dobře, mějte po ruce mikinu, důležité je neprochladnout. Tím, že cvičení není tak dynamické můžete mít občas pocit chladu.

Čas, který si na cvičení vymezíte, dodržujte. Brzy si zvyknete na pravidelný režim a nebude tak velký problém se k aktivitě donutit. Pěkné oblečení, motivační hudba a pohyb, který nás baví je zaručená kombinace pro lepší kondici a také správný návyk na sportovní aktivity.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *