Jak nejrychleji zhubnout po porodu

Jednou z prvních myšlenek po porodu je, jak se znovu dostat na svou ideální váhu. V takovém případě se zaměřte na kvalitní a vyvážený jídelníček, uzpůsobte jej kojení a začněte pravidelně cvičit. Zaměřte se na kritické partie a nebojte se i rozmazlit ve wellness.

 

Změňte jídelníček

Pokud chcete urychlit hubnutí po porodu a návrat na svou ideální váhu, tak změňte jídelníček. Dodejte své stravě pestrost a vyváženost. Přidejte obiloviny, kam patří rýže a těstoviny. Nezapomínejte na zeleninu, ideálně tři až čtyři porce denně. Milovníci mléčných výrobků mohou do svého jídelníčku zařadit netučné jogurty, kefír, případně sklenici mléka denně. Každý den byste měli doplnit bílkoviny, například pomocí luštěnin, rybami, drůbežím masem nebo vejci.

 

Nebojte se kojení

Po porodu se rozhodně nevyhýbejte kojení. Nemusíte jíst za dva, abyste měla dostatek mateřského mléka. Je vhodné, když bude energetický nárůst ve stravě jen o čtvrtinu větší než v těhotenství. U některých žen se po porodu může váha vrátit do normálu téměř sama. Ideální je, pokud budete hubnout zhruba kilogram týdně. Při kojení si dejte pozor jen na kořeněná a ostrá jídla. Dodržujte také pitný režim, vypít byste měli 2 litry tekutin denně. Omezte sladké nápoje i sladká jídla na minimum, při kojení se vyhýbejte také sladkostem.

 

Začněte cvičit ve fitness klubu

Aby vaše váha rychleji klesala, přidejte ke správnému jídelníčku i cvičení. Výhodné pro vás bude členství ve fitness klubu, kde si můžete vybrat sálové lekce podle toho, jaký pohyb máte nejraději. Vyzkoušet můžete wellness zónu, kde si odpočinete, dopřejte si saunu, solárium, případně vířivku. Členství ve fitness vás navíc bude motivovat k pravidelnému cvičení a dodržovaní zdravého životního stylu.

 

Posilujte správné svaly

Po porodu se zaměřte na posílení středu těla a posilování svalů pánevního dna. Vyzkoušet můžete hatha jógu, která protáhne vaše tělo a navíc zklidní vaši mysl. Efektivním cvičením je i jízda na rotopedu, případně spinning. Střed těla posílíte na bosu core nebo pilates. Pro rychlejší úbytek kilogramů zařaďte alespoň třikrát týdně aerobní aktivitu. Vyzkoušejte běh na běžeckém páse nebo h.e.a.t program, který simuluje chůzi v horských terénech.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *