Tři marketingové služby, o kterých byste měli uvažovat

Online marketing je dnes jednou z nejvyužívanějších služeb. Každý podnik potřebuje marketing. Tedy, pokud skutečně chce, aby se o něm vědělo. Právě správný marketingový mix vám pomůže upoutat pozornost nových zákazníků. O jakých třech službách byste měli uvažovat?

 

PPC reklama

Všimli jste si reklam, které se zobrazují na Googlu nad výsledky vyhledávání nebo hned vedle nich? To je ve zkratce PPC reklama nazývaná také „platba za kliknutí“. V podstatě jde o model, ve kterém inzerenti platí pouze tehdy, když uživatel klikne na jednu ze zveřejněných online reklam.

Existuje hned několik typů reklam PPC. Tou nejběžnější je reklama s placeným vyhledáváním. Reklamy se zobrazují tehdy, když na Googlu do vyhledávání napíšete nějaké klíčové slovo jako např. „Výměna pneumatik“ nebo „moderní nábytek“. Všechna taková vyhledávání spouštějí PPC reklamy.

 

Služba SEO

SEO v překladu „Optimalizace pro vyhledávače“ optimalizuje vaše webové stránky tak, aby se zobrazovaly na určitá klíčová slova na té nejvyšší pozici ve výsledcích vyhledávání v Googlu nebo v jiných vyhledávačích, jako je například Seznam. Jde o organické vyhledávání, které je na rozdíl od PPC reklamy neplacené.

To, na jaké pozici se budete zobrazovat, určuje algoritmus Googlu. Google vám udává určitá pravidla, jak by měla vaše stránka vypadat a fungovat a na základě toho vás Google oboduje.

Služba SEO tedy zahrnuje optimalizaci faktorů – on-page faktory, mezi které patří převážně technické aspekty (kvalita kódu a rychlost stránek) a aspekty související s obsahem. Dále se optimalizují off-page faktory, které zahrnují aktivity mimo web, například umístěné odkazy mimo váš web.

 

Sociální sítě

Dalším důležitým a určitě ne posledním způsobem, jak vylepšit svůj marketing, jsou bez pochyb sociální sítě jako například Facebook nebo Instagram. Kromě toho, že na nich můžete komunikovat se svými zákazníky prostřednictvím příspěvků méně formálně, vám obě platformy nabízí možnost placené reklamy. Placená reklama je, díky dnes již detailnímu cílení, oblíbená a poměrně úspěšná.

V případě, že vás některá ze služeb oslovila, kontaktujte marketingovou agenturu a poraďte se o tom, která ze služeb je vhodná pro váš byznys.


TAG


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *